wtorek, 10 marca 2015

Rysunki :)

 Na początku chciałybyśmy baaaaaaardzo przeprosić za to że rozdział się w tym tygodniu jeszcze nie pojawił, co prawda jest napisany na laptopie Zoni ale ja (Mima) siedzę w domu na antybiotyku i nie moge na razie dać jej pendriva na którego ona wrzuci rozdział i mi go da...  Zofi zepsuł się internet więc sama go nie wstawi a jej mama nie pozwala przyjść jej do mnie bo boi się że Zońka zostanie zarażona... I tak to rozdział sobie siedzi napisany ale nie wstawiony :(



Ale za to macie parę moich rysunków, mam nadzieję że wam się spodobają i wynagrodzą nieobecność rozdziału ;) :D ;) :D :) , zachęcam do komentowania ;-*********





Oto trzy moje najnowsze "Arcydzieła" na których tak na serio próbowałam cieniować ;)






A tu My Little Pny dla młodszych sióstr



 Ogólnie ten rysunek zajmuje całą kartkę, ale jest niedokończony i krajobraz w tle w ogóle mi nie
 wyszedł więc macie tu tylko 1/4



A tu dwa małe rysunki na szybko w czasie lekcji




Tu seria bardziej udanych "bazgrołów lekcjopwych"









A na koniec KWIATKI!!! :DDDDDDDDD (trochę nie wyszły, ale kit)








Już niedługo rozdział komentujcie ile wlezie i poooooooooozdrowionka ;DDDDDDDDDDD

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-*  ;-*  ;-**
Zomiju

8 komentarzy:

  1. Świeeeeeeeeeeeeeetne obrazki ( mówiłam że będą lepsze od moich ;) ) mam nadzieję że "zaginiony" rozdział niedlugo się pojawi :)

    Izia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Co do rozdziału to w czwartek będę w szkole i wtedy już na bank będzie ;) tylko teraz pytanie do cb DLACZEGO NIE MA NOWYCH POSTÓW NA TWOICH BLOGACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Zomiju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!

    W Katalogu Euforia pojawiła się nowa opcja!

    Teraz, możesz reklamować nie tylko swój blog, ale także swoje rozdziały i sprawić, że będziesz mieć jeszcze więcej czytelników!

    Zainteresowany?

    Odwiedź nas,

    katalog-euforia.blogspot.com ---> zakładka: Dział Nowych Rozdziałów

    Załoga KE

    OdpowiedzUsuń
  4. łał śliczne rysunki)
    super notka :)
    podoba mi się twój blog :)
    kochana pozdrawiam i życze miłego weekendu :**

    moze obs za obs daj znać (odwdzięczam sie od razu jestem uczciwa)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rękę ;d maluj dalej i powodzenia :)
    zapraszam do czytania mojego bloga , mam nadzieję , że ci sie spodoba http://subtelneemocjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Ale ŚLICZNE, CUDOWNE, PIĘKNE GENIALNE ARCYDZIEŁA. Ty od apolla? Ty nawet Ślicznie bazgrzesz podczas lekcji :). chciałabym tak rysować, słabo mi wychodzą ludzie:P Ale teraz wiem od kogo będę się uczyła :D Jeszcze raz MEGA EXTRA XXL CUDA

    OdpowiedzUsuń