piątek, 27 lutego 2015

Poznajcie Zomiju :)

Na prośbę naszego kooooooooooooochanego anonimka1 postanowiłyśmy napisać post w którym poznacie nas trochę lepiej ;)

Hej! Moje prawdziwe imię to Zofia, jestem dosyć wysoką brunetką z włosami do pasa i mam 16lat. Kocham czytać książki, a moją ulubioną serią są "Opowieści z Narnii" <3 <3 <3
Oprócz tego lubię jeździć na koniach, rysować i grać na gitarze :) Moja BFF to współprowadząca tego bloga Mim. Jej zdaniem jestem kreatywna i bardzo ekspresyjna ale moim zdaniem to po prostu ADHD XD
To chyba wszystko ;)
wasza Zońka



Mima
Helllo :) Jestem Anastazja i mam również 16lat, z Zofi poznałyśmy się w pewnym zakładzie psychiatrycznym (czytaj:w szkoleXD) ja tam byłam z powodu halucynacji które polegały na tym że wszędzie widzę bogów greckich a ona z powodu ADHD, więc świetnie się dopełniamy! Mam kręcone czekoladowo-rude włosy do połowy pleców i niebiesko-zielone oczy, jestem również o pół głowy wyższa od Zońki :) Moim hobby jest jeżdżenie na łyżwach, rysowanie, granie na skrzypcach i czego nie trzeba chyba mówić czytanie książek (chociaż to bardziej uzależnienie;)) Razem z Zońką w szkole dostajemy głupawki i pewnego słonecznego dnia wymyśliłyśmy parodię dzisiejszej historii znajdującej się na tym blogu (nasz pierwotny pomysł miał niewiele wspólnego z tym co jest teraz XD) i tak właśnie zrodziło się to opowiadanie. Mieszkamy bardziej na wsi niż w mieście bo to takie zadupie że kury i krowy można spotkać w wielu miejscach :) Ale ma to też swoje plusy bo naszym ulubionym zajęciem jest wyjeżdżanie na koniach do lasu i dzielenie się swoją weną!

To jest nasze Zomi a co z Ju.......?

To dosyć długa historia......... i teraz jest tylko Zomi
nadal będziemy się podpisywać jako Zomiju bo to lepiej brzmi XD


To już koniec tej notki, myślę że nas i nasze życie poznaliście trochę bardziej od środka ;)
buuuuuuuuuuuuziaczki ;-*  ;-*  ;-**
Zomiju

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że zrobiłyścicie to, o co was poprosiłem. ;-) Normalnie rozwalają mnie te wasze teksty!!! :-) Najbardziej podoba mi się ten : " w pewnym zakładzie psychiatrycznym ( czytaj w szkole XD) ", na serio super! Gracie na skrzypcach, na gitarze i jezdzicie konno?! Fiu, fiu... ;-) A co z ju?... :-(
    Anonim1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gdzie nowy rozdział?!
      Czekam... ;-)
      Anonim1

      Usuń
    2. Dziękujemy za komentarz :) Ostatnio ich trochę mało... Ale to nic, ważne że są ;)
      A co do gitary Zońka ją ostatnio olała i nie ćwiczy, ale to się niedługo zmieni (buhahahahaha, ja ją zmuszę XD) ale za to z polskiego 6 na koniec (czego po ortografii woooogóle nie widać)
      i niedawno był konkurs humanistyczny z którego zajęła 1 miejsce w szkole ;) (musiałam się nią po chwalić XD) Rozdział będzie już (juuuuuż... miał być tydzień temu:Zonia) w poniedziałek (może XD)

      A tak odchodząc od tematu to zastanawiałam się nad wstawieniem zdjęć paru moich obrazków.... no i Zońki jak by chciała, co wy na to?

      Usuń
    3. Że no rysunków :-D

      buuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaczki ;-* ;-* ;-**

      Zomiju

      Usuń
  2. Super!!! Pisać nowy rozdział proszę bo czekam zniecierpliwiona :)
    Pozdrowienia.

    Izia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział już niedługo :D IIIIIIIIIIIIIIIIIIiiii.... niedługo już zrobie konkurencje do twoich obrazków XD (żartuje twoje są śliczne *-*)

      Usuń
    2. Dzięki ale twoje napewno będą dużo dużo dużo lepsze :)

      Usuń
  3. Hej, zapraszam do zapisania się do spisu blogów :)
    http://wykaz-opowiadan.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń