wtorek, 3 maja 2016

LBA ciąg dalszy XD

 Zostałyśmy nominowane przez dwie blogerki prowadzące wspólnie bloga (czas-herosow.blogspot.comn) i każda zrobiła swoją serie pytań, to druga część :):

1. Jesteś Introwertykiem czy Ekstrawertykiem?
Zof: Trochę tym, trochę tym ale chyba bardziej ekstrawertykiem.
Mim:Bardziej introwertykiem, ale z ekstrawertyka też coś w sobie mam

2. Jak byś zobaczyła kogoś, kto chce skoczyć z mostu (osobę kompletnie ci nieznaną) podbiegłabyś i ją pociągnęła żeby nic sobie nie zrobiła, czy nie zwracałabyś na nią uwagi?
Zof: Chyba próbowałabym ją/jego zatrzymać.
Mim: Szczerze to bym patrzyła przerażona i bała się podejść

3. Masz psa? Jeśli tak, to w skali od jednego do dziesięciu, jak bardzo go kochasz?
Zof: Mam suczkę. Jest ona już stara (dziewięć lat). 10/10 ;-D
Mim: Mam psa i kota i kocham ich 10000/10

4. Lubisz czytać?
Zof: Baaaaarrdzo!!! Książki to moje życie XD
Mim: Kocham ♡♡♡

5. Oklepane pytanie, ale jaki jest twój ulubiony kolor?
Zof: Fioletowy i niebieski.
Mim:Czerwony, zielony

6. Twój ulubiony smak lodów (czyli czekoladowy, truskawkowy itp...) albo rodzaj (np. sorbety, owocowe…)?
Zof: Sorbety są super!!!! Moje ulubione to pomarańczowe. Ogólnie kocham truskawki i pomarańcze <3
Mim: Kocham sorbety owocowe i wszystkie ale najbardziej cytrynowy

7. Gdybyś mogła mieszkać w dowolnym miejscu na ziemi, to gdzie by to było?
Zof: Grecja, Grecja i jeszcze raz Grecja!!!!!
Mim:Gdzieś pod greckim lasem

8. Jaki masz kolor oczu, a jaki byś chciała mieć?
Zof: Mam zielone oczy, ale zawsze podobały mi się ciemne. Może brązowe? ;-D
Mim: Mam szaro-niebieskie a chciałabym mieć szmaragdowe

9. Czytasz wszystkie zadane do szkoły lektury czy raczej streszczenia, albo oglądasz filmy?
Zof: Zawsze czytałam całe książki albo wcale ich nie czytałam XD
Mim: Nie wiem dlaczego ale przez samo to że lektura jest lekturą jestem zniechęcona do niej i chyba tylko 2 lub lektury w życiu przeczytałam XD

10. Co jest twoim zdaniem bardziej przerażające, pająki czy ćmy?
Zof: Moja fobia - PAJĄKI!!!
Mim:PAJĄki zdecydowanie! BLEEEE!!!


11. Gdybyś mogła, skoczyła byś na bungee albo ze spadochronem?
Zof: Pewnie baaaaardzo bym się bała bo choć nie mam lęku wysokości to nienawidzę uczucia spadania, ale skoczyłabym, żeby potem nie żałować XD
Mim: Bałabym się jak nie wiem ale to zawsze było moje marzenie

A oto nasza seria pytań:

1. Gdybyś mogła mieć jakieś fantastyczne/mityczne zwierze (np. smoka) to jakie byś wybrała?

2. Którą z postaci z książek Ricka Riordana chciałabyś być najbardziej?

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

4. Kiedy czytasz książkę to czy starasz się upodobnić w zachowaniu do głównego bohatera?

5. Masz jakieś hobby? Gdybyś miała do wyboru wszystkie możliwe pasje co chciałabyś robić?

6. Gdybyś mogła w sobie coś zmienić, co by to było?

7. Czego się boisz najbardziej? (np. ciemności, pająków...)

8. Którą z nadprzyrodzonych mocy byś wybrała? Stawanie się niewidzialnym, teleportowanie się, latanie, cofanie w czasie?

9. Jakim zwierzęciem określiłabyś siebie?

10. W świecie której z książek chciałabyś być?

11. Jaki styl książek najbardziej lubisz? Częściej czytasz książki pisane przez kobiety, czy przez mężczyzn?

12. Bardziej lubisz koty czy psy?











I lista blogów, które nominujemy:

 http://izagada.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz