czwartek, 28 kwietnia 2016

Libster Blog Award!

Zostałyśmy nominowane do LBA(podwójnie ;-D)!!!

Dziękujemy za nominacje i wszystkie wyświetlenia :-D

Dostałyśmy takie pytania:

1. Lubisz bajki Disneya? Jeśli tak, to podaj ulubioną.
Zof: Tak!!! Moja ulubiona to Król Lew.
Mim: Uwielbiam!!! Obejrzałabym każdą po 124955788 razy :DDDD Ale moja ulubiona to chyba mała syrenka i Mulan *,*

2. Jak zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem.
Zof: To pierwszy blog, którego piszę. Po prostu chciałam napisać jakieś opowiadanie i podzielić się nim z innymi :-)
Mim: Ojejjjj. Pierwszy raz wpadła na ten pomysł moja siostra chciała pisać opowiadania i wgl miałam wtedy z 10 lat i tez bardzo chciałam mieć bloga. Po paru nie udanych blogo-pamiętnikach wpadłam na jakiś konkretniejszy pomysł z opowiadaniem i zaczęłam pisać fanfiction o herosach. Coś nie wyszło nie chciało mi się pisać rozdziałów i go porzuciłam. Ale pewnego dnia napadłam moją przyjaciółkę  i zmusiłam do założenia bloga :_DDDDD tego właśnie co czytacie:)

3. Gofry czy sernik?
Zof: Zdecydowanie sernik. Mogłabym go jeść codziennie!!!
Mim: Popieram WYPOWIEDŹ WYŻEJ


4. Kim jesteś, optymistą, pesymistą czy realistą?
Zof: Wszyscy mi mówią, że realistką albo wręcz pesymistką ale osobiście uważam, że podchodzę do każdego pomysłu rozważając możliwe opcje XD
 Mim: Moim zdaniem jestem realistką ale niektórzy uważają że jestem porąbanolistką

5. Podaj swoje ulubione książkowe postacie (z książek Ricka Riordana. Chyba, że ktoś nie czytał, to z obojętnie jakiej).
Zof: Z olimpijskich herosów bardzo polubiłam kilka postaci, a to tylko niektóre z nich: Oczywiście Percy, Annabeth, Reyna i Leo.
Mim: Ja zakochałam się w Leonie Valdezie <3 <3 <3

6. Co dałabyś tym postaciom w prezencie?
Zof: To co by chcieli XD
Mim: Jakiś młotek? XD

7. Ulubione zwierzę.
Zof: Panda
Mim: "Wśród klusek żywot wiódł.."XD  Zdecydowanie koty

8. Czy lubisz muminki?? (licz się ze słowami, bo dowiem się gdzie mieszkasz!!xD)
Zof: Raczej nie przepadam. Buka mnie przeraża...
Mim: Mama mówi że jestem jak mała Mi XD Nie lubię jej

9. Jakie dźwięki cię uspakajają?
Zof: Jestem nadpobudliwa i nic nie zdoła mnie uspokoić
Mim: Mruczenie mojego kcurrrrrrka... ;)

10. Co kojarzy ci się z dzieciństwem? \
Zof: Loooooooody.... XD
Mim: Pieluchy XDDD

11. Książki czy filmy? I pytanie bonusowe dla wszystkich demigoods!!
 Zof: Oczywiście, że książki. Choć fajne filmy też się zdarzają
Mim: Kocham i książki i filmy

12. Jesteś herosem greckim czy rzymskim? Dzieckiem którego boga?
Mim i Zof: Rzym nie wchodzi w grę... Mim Hekate  Zof: Apollo

Cdn...

2 komentarze:

  1. ♡♡♡
    ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, z tej strony Lena ze Wspólnymi Siłami. Chciałam Cię powiadomić, że właśnie Twój blog został przeniesiony do mojej kolejki. Prosiłabym o niewprowadzanie zmian związanych z poprawą treści bądź grafiki na czas pisanej przeze mnie oceny.

    Gdyby pojawiły się jakiekolwiek pytania - zapraszam na moją podstronę http://o-lenie.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Lena

    OdpowiedzUsuń