czwartek, 15 stycznia 2015

Nie ma rozdziału w tym tygodniu :(

Jak już się pewnie domyślacie po tytule notki to nie będzie w tym tygodniu rozdziału... Ale za to w nastpnym będą dwa :) W tym tygodniu rozdziału nie ma gdyż ponieważ moja niezwykle knąbrna rodzicielka założyła hasło które tylko ona zna na MÓJ komputer i powiedziała że moge wchodzić tylko w bardzo ważnych wypadkach, co zupełnie jest nie logiczne bo jak mówiłam że musze wejść bo to sprawa życia i śmierci żeby wstawić rozdział(bo chyba przez nieregularne wstawianie rozdziałów tracimy czytelników...) to stwierdziła że mi nie odblokuje bo najpierw lekcje... Masakra
Potem przez to musiałam pisać w zeszycie przez co teraz musze przepisywać na kompa potem wrzucić na pendriva dać Zońce do poprawienia i wstawienia na blooooooooooga (rodzice to lubią wszystko utrudniać...) jednym słowem ŻYCIE... Więc papatki i do zobaczenia w następnym rozdziałe :)

 (Zrozumcie mój nałóg z wstawianiem nawiasów..XD)


buuuuuuuuuuuuuziaki ;-*  ;-*  ;-**
Mima która nielegalnie siedzi na kompie...

4 komentarze:

  1. Spoko, znam ten ból... Good Luck :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Złożę petycje do sądu żeby osoby niepełnoletnie miały akt własności swojego lapu-tapu XD
    Podpiszesz?????????? :)
    Mima ;)
    (dzięki za kom :))

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuje ://
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny blog, zapraszam do mnie. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń