czwartek, 5 listopada 2015

Senny Żar





A oto Senny żar :))))))
Bardzo lubię rysować zwierzęta więc zajęła się naszym feniksem zamiast bohaterami, więc lynette i Olimpia nie pojawią się w moim wykonaniu..... To było moje pierwsze podejście rysowania kredkami tak na serio, bo zazwyczaj szkicowałam tak na szybko, piszc o swoich wyobrażeniach Sennego żara

Mam nadzieje że wam się podoba :))))

Zonia (za opóźnienie rozdziału bardzo przepraszamy, w najbliższym czasie zagonie mime do pisania i się pojawi ;)))

5 komentarzy:

  1. Uważam, że wyszedł genialnie <3 Obie macie mega talent :3 Czekam na kolejne rysunki z Waszej strony, ale także na rozdział i wyczekiwanego one shota ;D
    Pozdrawiam Was cieplutko :p
    Anonimka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam kiedy zobaczyłam komentarz od naszej kochanej anonimki <3 <3 <3
      A potem zrobiło się nam bardzo głupio że rozdział miał być już dawno temu a wciąż go nie ma.... Więc od razu zabieramy się za pisanie i jak się tylko uda to nie długo zostanie wstawiony ;))))))
      Pozdrowionka
      Zonia

      Usuń
    2. Cieszę się, że takim komentarzem mogę Wam sprawić przyjemność :) To tylko chwila, żeby coś napisać, a uważam, że dla Was i waszego bloga się opłaca <3 Nie przestawajcie robić tego, co robicie i czekam na wasze posty :p
      Pozdrawiam
      Anonimka :3

      PS Zastanawiałam się...bo pisanie tego one shota idzie wam odrobinkę długo (Ja poczekam ;D), więc jeśli nie macie np. pomysły na niego czy coś, to możecie rozpocząć innego one shota :p Inną historię ;D A tego byście dokończyły później :3 Oczywiście to tylko sugestia ;D

      Usuń
    3. :-))))))
      A co do one shot to pomysł był wymyślony na całego od początku Ale przez to że nie napisałam drugiej części od razu to straciło dla mnie te "magie" i chociaż niby wiem co mam pisać to nie mam weny i nie wiem czy po prostu to napisać czy odłożyć na później znowu i może tak być że wtedy mi się zupełnie nie będzie chciało i nigdy tego nie skończę . Ale powiem ci że mam pomysł na inne one Shoty i może masz rację że jak coś nowego napiszę zamiast się zmuszać do tamtego; -))) Najgorsze jest to że jestem leniem do potęgi entej (Zonia też ;-P) i zanim sie za coś zabiorę to mega mi się nie chce bo wymyślanie w głowie szybciej idzie XD
      Mima

      Usuń
  2. Nie tylko wy jesteście leniami do potęgi entej, też jestem leniem do potęgi entej xD
    Asia :p

    OdpowiedzUsuń